حقایق جالب و خواندنی از دنیای روانشناسی

ساخت وبلاگ

توجه به سلامت روان کودک به اندازه سلامت جسمی و فیزیکی او مهم است. همانقدر که نسبت به بیماری‌های فیزیکی کودک خود حساس هستید و در صورت مشاهده علائم سرماخوردگی، به‌سرعت به پزشک مراجعه می‌کنید، لازم است که نسبت به اختلالات روان کودک نیز حساسیت به خرج دهید و در صورت مشاهده هرگونه علائم و تغییر رفتار ناگهانی در کودک، برای ریشه‌یابی و درمان آن نیز اقدام کنید.

در دنیای پیشرفته و پر از تکنولوژی امروز، سلامت روان کودک بیش از هر زمان دیگری تهدید می‌شود و ما به عنوان والدین، وظیفه داریم که نسبت به علائم کودک حساس باشیم. شناخت اختلالات روانی کودکان و علائم آن به شما کمک می‌کند تا در صورت مشاهده هر یک از این علائم در کودکتان، هشیار‌تر باشید و برای درمان آن خیلی سریع اقدام کنید.

امروزه اختلالات روان مختلف مثل افسردگی، بیش‌ فعالی، استرس و اضطراب و … در بین کودکان بسیار شایع شده است و آمار کودکانی که مبتلا به این نوع اختلالات می‌شوند، روزبه‌روز بالا می‌رود. در این مقاله می‌خواهیم به بررسی اختلالات روان رایج در کودکان بپردازیم و علائم آن را بررسی کنیم و در نهایت، تکنیک‌های درمانی که برای این اختلالات استفاده می‌شود را بررسی کنیم.

اگر شما هم جزو آن دسته از والدین دغدغه‌مند هستید که سلامت روان کودکتان به اندازه سلامت فیزیکی او اهمیت دارد، پیشنهاد می‌کنیم در ادامه این نوشته با ما همراه باشید تا با انواع اختلال روان کودکان و علائم آن آشنا شوید.

حقایق جالب و خواندنی از دنیای روانشناسی...
ما را در سایت حقایق جالب و خواندنی از دنیای روانشناسی دنبال می کنید

برچسب : روانشناسی کودک,اختلالات روانی کودکان,درمان اختلالات روان کودکان,جلسات مشاوره کودک,بهترین مرکز مشاوره کودکان,مرکز تخصصی مشاوره کودک در غرب تهران,روانشناس کودک در غرب تهران, نویسنده : حقایق جالب و خواندنی از دنیای روانشناسی psychological-facts بازدید : 189 تاريخ : 17 خرداد 1401 ساعت: 6:41

یکی از مواردی که اغلب زوج‌ها در طول زندگی مشترک خود با آن مواجه می‌شوند، مشکلات جنسی و اختلالات جنسی مختلف می‌باشد. اگرچه مشکلات و اختلالات جنسی بسیار رایج هستند، اما از آن‌ جایی که در اغلب موارد، شخص از صبحت کردن درباره آن خجالت می‌کشد، ممکن است این تصور ایجاد شود که این مشکل تنها مختص به شماست و زوج‌های دیگر درگیر آن نیستند.

مشکلات جنسی می‌تواند رابطه جنسی و عاطفی شما را به شدت تحت تاثیر قرار دهد. برای آن که زندگی جنسی باکیفیت را تجربه کنید، لازم است که به دنبال راه حلی برای این مشکلات جنسی باشید. در اغلب موارد، صحبت با طرف مقابل می‌تواند به حل بسیاری از مشکلات جنسی که در رابطه تجربه می‌کنید، کمک کند؛ اما در برخی از موارد نیز مشکل جدی‌تر است و لازم است که حتما از فردی متخصص که دانش و تجربه بالایی در این زمینه دارد، کمک بگیرید.

سکس تراپیست کمک بسیار زیادی به درمان مشکلات جنسی در رابطه شما می‌کند. مراجعه به سکس تراپیست متخصص می‌تواند به شما این امکان را دهد تا در مورد مشکلات جنسی رابطه خود صحبت کنید و به دنبال یک راه‌حل عملی برای حل و درمان مشکلات جنسی خود باشید.

متاسفانه مراجعه به سکس تراپیست برای حل مشکلات و اختلالات جنسی بین زوجین و صحبت از مشکلات جنسی، همچنان در کشور ما به عنوان یک تابو شناخته می‌شود و بسیاری از زوج‌ها تمایلی به آن ندارند؛ اما جالب است بدانید که بیش از ۹۰ درصد مشکلات و اختلالات جنسی، با مراجعه به یک سکس تراپیست حرفه ای، به‌راحتی قابل درمان هستند.

اگرچه صحبت از اختلالات جنسی و مشکلات جنسی که در طول رابطه با آن مواجه می‌شوید، ممکن است سخت به نظر آید، اما بهتر است که برای حل هرچه سریع‌تر این مشکلات، جلسات سکس تراپی را شروع کنید. شرکت در جلسات سکس تراپی و مشاوره و راهنمایی گرفتن از یک سکس تراپیست متخصص، می‌تواند به درمان اختلالات جنسی و بالا بردن کیفیت رابطه جنسی شما کمک بسیار زیادی کند.

در این مقاله می‌خواهیم درباره جلسات سکس تراپی صحبت کنیم و بررسی کنیم که مراجعه به سکس تراپیست، در چه مواردی می‌تواند کمک‌کننده باشد.

 

حقایق جالب و خواندنی از دنیای روانشناسی...
ما را در سایت حقایق جالب و خواندنی از دنیای روانشناسی دنبال می کنید

برچسب : سکس تراپی,سکس تراپی در غرب تهران,بهترین مرکز سکس تراپی,بهترین مرکز سکس تراپی در غرب تهران,سکس تراپیست متخصص,سکس تراپیست متخصص در غرب تهران,جلسات سکس تراپی,لزوم جلسات سکس تراپی, نویسنده : حقایق جالب و خواندنی از دنیای روانشناسی psychological-facts بازدید : 326 تاريخ : 10 خرداد 1401 ساعت: 12:6

تری سام یا رابطه جنسی سه نفره، نوعی اختلال جنسی است که متاسفانه این روز‌ها در بین زوج‌ها، بسیار دیده می‌شود. در دهه‌های اخیر، با توجه به گسترش ساخت فیلم‌های پورن در این مورد، تمایل زوج‌ها به داشتن رابطه سه نفره یا تری سام بسیار بیشتر شده است و بسیاری از آن‌ها برای ایجاد تنوع در رابطه خود، به رابطه جنسی سه نفره رو می‌آورند.

تری سام به عنوان یکی از اختلالات جنسی شناخته می‌شود که می‌تواند تاثیرات بسیار منفی روی زندگی مشترک و رابطه عاطفی شما و همسرتان بگذارد و پیامد‌های منفی زیادی به دنبال دارد. بسیاری از زوج‌ها، بدون توجه به این پیامد‌های منفی، تن به رابطه جنسی تری سام می‌دهند و زندگی مشترک خود را به خطر می‌اندازند.

در این نوشته می‌خواهیم به سراغ تاثیرات مخرب تری سام روی زندگی مشترک و روابط عاطفی میان زوج‌ها برویم و  آن را  بررسی کنیم و دلایل گرایش زوج‌ها به سمت این نوع رابطه جنسی را نیز بررسی کنیم.

 

حقایق جالب و خواندنی از دنیای روانشناسی...
ما را در سایت حقایق جالب و خواندنی از دنیای روانشناسی دنبال می کنید

برچسب : رابطه جنسی سه نفره,تری سام,آثار مخرب رابطه جنسی سه نفره,آثار مخرب تری سام,تری سام چیست,درمان تمایل به رابطه جنسی سه نفره,درمان تمایل به تری سام,فانتزی های جنسی مخرب,درمان فانتزی های جنسی مخرب, نویسنده : حقایق جالب و خواندنی از دنیای روانشناسی psychological-facts بازدید : 1465 تاريخ : 3 خرداد 1401 ساعت: 14:46